Obsah 3.              KAPITOLA              3 3.1 Výroba              4 3.1.1 Typy výroby              5 3.1.2 Výrobná kapacita              7 3.2  Kanban              8 3.3 Logistika              10 3.3.1     codniková koncepcia Just - in -   reprove (JIT)              11 3.3.2    Logistika a JiT v logistickom systéme              13 3.3.3    Logistické chyby              13 3.4    Predaj výrobkov              15 4.4.1    Marketing ako podnikate?ská filozofia              15 3.4.2    Marketingové stratégie podniku              16 3.5              Výrobok              17 3.5.1    Odchýlky  ivotného cyklu výrobkov              17 3.5.2    Výrobkové portfólio              18 4.KAPITOLA              20 4.1 Náklady podniku              21 4.1.1 Druhové ?lenenie nákladov              22 4.1.2  Kalkula?né ?lene   nie nákladov              23 1.1.3              ?lenenie nákladov              25 4.2 Cenová politika              27 4.2.1  Faktory ovplyv?ujúce cenu              28 Externé faktory:              28 Charakter trhu:              28 4.2.2    Cenová stratégia nového výrobku              29 4.3 Metóda  capital -  pass (CSF)              29 4.3.1    CSF mô eme zostavi? na základe 2 metód:              31 4.3.2    Cash - flow cyklus              32 4.4 Financovanie podniku              34 4.4.2   Finan?né riadenie podniku v trhovej ekonomike              35 4.4.3    analýza  vertical stabiliseran?nej situácie podniku              37 4.4.4 Hodnotenie finan?nej stableness              38 4.4.5 Analýza rentability (ziskovosti)              40 4.5 Hospodársky výsledok podniku              42 4.5.1 Výnosy podniku              44 4.   5.2 Hospodársky výsledok            !     45 5.3 Zisk              46 5.

 KAPITOLA              48 ZÃVER              53 SLOVNÃK POJMOV              55 POU ITà LITERATÃRA              58                    3.              KAPITOLA  POSLANIE Pri realizácii svojich cie?ov podnik vykonáva mno stvo ?innostÃ. Uskuto??uje ich vo vzájomnej interakciÃ, preto poslanÃm tejto kapitoly je porozumie?, ako výrobná ?innos? ovplyv?uje fungovanie podniku, ?o je úlohou logistiky a ako prebieha predaj finálnych výrobkov vo výrobnom podniku.  ÃVOD Výroba v najshirshom ponà musical compositionà znamená zhotovovanie to   varov a poskytovanie slu ieb. Slú i teda k uspokojovaniu ?udských potrieb. Pod výrobou v u shom ponÃmanà sa výroba rozumie len ako ?as? transforma?ného procesu, t.j. premena vstupov ( výrobných faktorov) na výstupy (výrobky). Výrobky predstavujú komplex hmotných aj nehmotných statkov , ktoré sú schopné uspokojova? ur?ité potreby. Trh kladie rôzne po iadavky na kvalitu výrobkov, preto e znÃ...                                        If you want to  produce a  copious essay, order it on our website: 
OrderCustomPaper.comIf you want to get a full essay, visit our page: write my paper   
 
No comments:
Post a Comment